Klantenservice

Bij Groot in Vloeren helpen we je graag! We begrijpen hoe belangrijk goede klantenservice is voor een fijne ervaring en om aan jouw wensen te voldoen. Heb je een vraag over onze producten, hulp nodig bij je bestelling of wil je een probleem melden? Ons enthousiaste team staat altijd voor je klaar!



Veelgestelde vragen

Je kunt bij ons eenvoudig betalen met iDeal ook kunt u kiezen voor Klarna achteraf betalen (Maximaal 4 weken). Veilig en vertrouwd! Ook is het mogelijk om in 3 termijnen te betalen met Klarna. Ook creditcard en in3 behoren tot de mogelijkheden.

Wij rekenen GEEN extra kosten voor betaalmethodes

Veel producten hebben wij zelf op voorraad liggen, dus deze ontvangt u binnen 1 – 2 werkdagen. Het kan zo zijn dat producten uit voorraad zijn en de levertijd langer duurt. Als u een product zo snel mogelijk in huis wil hebben bel of mail met onze klantenservice. En vraag naar de mogelijkheden wat betreft levertijden.

Zodra we je bestelling hebben ontvangen nemen we deze in behandeling om te verzenden. Zodra je pakket de deur uit gaat ontvang je van ons een TrackTrace code, waarmee je het pakket online kunt volgen.

Wij proberen leveringen op maat te regelen dat wil zeggen, bij PVC of Laminaat verzendingen die per pallet worden verstuurd zit niet altijd een Track & Trace code. Daarom is het belangrijk om aan te geven bij het plaatsen van de bestelling wanneer u de vloer wenst te ontvangen. We proberen ten alle tijde te overleggen met de klant hoe we dit het beste kunnen verzorgen.

  • PVC, Houten vloeren, Laminaat, Plinten, Toebehoren, Kunstgras:
    • Verzendkosten € 49,95
  • Vloerkleden:
    • Verzendkosten € 19,95

Afhaalbeleid:

  • Afhalen is mogelijk op afspraak via e-mail of telefoon.
  • Neem contact met ons op om een afhaalafspraak te maken voor je bestelling.
  • Afhalen is gratis.

Algemene voorwaarden:

  • Verzendkosten worden berekend op basis van het type product en de orderwaarde.
  • Verzendkosten worden toegevoegd aan het totaalbedrag tijdens het afrekenen.
  • Eventuele wijzigingen in verzendkosten worden duidelijk gecommuniceerd op de website of tijdens het bestelproces.

Dit verzendkosten reglement is van toepassing op alle bestellingen, tenzij anders vermeld.

Het kan natuurlijk voorkomen dat de kleur of het product niet naar je wens is. Het is bij ons mogelijk om binnen 14 dagen je bestelling te retourneren, zonder opgaaf van reden. De retourkosten moet je wel zelf betalen.

Let goed op hoe je het retourneert en bij welke transporteur u dat doet. Om te retourneren mag u een zelf gekozen transporteur kiezen. Zoals hierboven vermeld zijn de retourkosten wel voor u zelf. Overleg altijd goed met de transporteur over wat u retour gaat sturen en vraag hen om hulp. Bij laminaat en pvc gaat het vaak via pallet verzending, de kosten hiervan zijn vaak hoog. Bij vloerkleden vanaf de maat 200X300 kunnen piektoeslagen worden berekend, dus voor u het product retour wilt sturen, vraag eerst goed na wat de mogelijkheden zijn bij de transporteur. Eventuele extra kosten bij een retour zijn ook voor u eigen rekening.

Na ontvangst van je retour zullen we deze controleren. Let op dat we je retourzending alleen in behandeling nemen als het product er nog netjes uit ziet en de verpakking niet beschadigd is en originele staat terug komt

Bij Groot in Vloeren bieden we niet alleen een uitgebreid assortiment vloeren, maar zorgen we ook voor een perfecte installatie. Ons ervaren team van vakmensen legt jouw vloer met precisie en zorg, zodat je gegarandeerd kunt genieten van een prachtig eindresultaat. Wil je meer weten of een offerte op maat ontvangen? Neem gerust contact met ons op, dan kijken we samen naar de mogelijkheden!